dinsdag 27 mei 2014

Samen met de bus naar Lanaken

Beste collega's masters,

Zoals jullie intussen weten, worden we op zondag 8 juni in Lanaken verwacht voor de interclub.
Gezien ook de dames en heren van AZW daar moeten aantreden, hebben beide clubs gezorgd voor een gezamenlijke busverplaatsing.

De bus komt ons om 9h45 aan het stadion ophalen; wie om één of andere reden liever in Zwevegem opstapt, kan dat ook, maar dan om 9h15.
Zelfs in geval van degradatie mag iedereen ook mee terug naar huis, en dit alles kosteloos - de club betaalt.

Atleten en supporters die willen meereizen worden verzocht mij ten allerlaatste op donderdag 29 mei in te lichten; op deze manier heb ik voldoende tijd om met AZW te bekijken of een bus voor 50 personen inderdaad de beste optie is om de verplaatsing te maken.

Conny en Roger, ik stuur deze mail enkel naar de mensen waarvan ik vermoed dat ze zullen meegaan; mochten er anderen zijn: gelieve ook hen te vragen mij een seintje te geven.

Groeten,

Pieter

1 opmerking: